1,5 timme kvar....

Jag kan inte förstå, jag jobbar 1,5 timme till sen går jag på mummyledighet i minst 1,5 år:) Det va sååå länge sen jag var ledig så länge, tror jag börjjade jobba när jag var 15-16 år gammal och sen dessa har jag alltid jobbat och nu helt plötsligt så behöver jag inte det mer....Så sjukt skönt!

Börjar fira min mammaledighet me grilning me de kära Milot o Vlora, sen ska vi se Sex And the city vi tjejer:) seriöst kan det bli bättre=)

Jag har världens bästa vänner, en av dem som jag inte ser så ofta tyvärr Vlora P, hade postat ett fint present till lillgrabben:) Ja ska fota det sen, så får ni se! Jag blev så glad och rörd att folk är så underbar och tänker på mig:) Tack tack o 10000 ggr tack verkligen söta du:)

Jag försker planera in lite saker o göra nästa vecka så dagarna går lite fortare, få se om han väljer o avbryta dem eller vad som händer! Både Ali o Ari har tydligen drömt att jag föder i deras drömmar, och det äckligaste med det är att Ali drömde att Ari hade fött, och dagen efter så gjorde hon och lill Alba kom. Är han synsk lr vad händer? Sluta sluta, båda två mina kära syskon!

Men nu är det tungt, och det gör ont lite varje gång han rör sig faktiskt! Nu märker jag att han har inte plats mer, för det känns som han får utbrott i magen på kvällarna för hela magen börjar hoppa åt alla håll, så han är en bestämd man, som sin mamma:)

Just det, jag kom hem igår och såklart så var hallen jätte fint och snyggt:) Känns så skönt att det också är gjort och killarna gjorde ett fantastiskt jobb:) Men jätte fint:)

Nää nu ska ja göra annat så tiden går fortare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0