98,2 % av 100% är avklarat

Som ni ser är det inte mycket mycket kvar för att avklara eller fullfölja hela denna graviditet! Jag är ju BF på söndagen men känner verkligen inte av något som är påväg ut ur mig!
Dagarna är väldigt sysselsatta och tråkiga får jag faktiskt erkänna! Inte roligt att passera min spegel i hallen och se sig själv miljontals gånger med dem extra kilon man lagt på sig under den fantastiska resa! Jag hoppas som sagt att lillen väger en del, så många av dem kilona är hans;)
Men jag känner mig väldig stor o klumpig just nu, och det känns skit emellanåt:) Men men snart så börja så försvinner denna stor mage och jag kan känna mig själv igen:) Jag har sagt att jag ska ta det lugnt med träningen tills BM ger mig en OK, sen jävlar ska vi ner dem kilona som jag vill bli av med direkt! Kommer verkligen inte skjuta på det, alla mina kläder som ja saknar, mina jeans som jag älskar! SOOOONNNN:)
Idag kommer dagen att tillbringas med vackra Aniara, önskade bara att solen var framme så vi kunde hitta oss en speciell "träd" här i HBg me, gumman och handla våra baguetter me pålägg och bara sitta där i flera timmar och snacka som förr:) Men vi myser på idag så ser vi..............
Puss mina fans....
i Love you

Kommentarer
Postat av: Aniara

JAG ÄLSKAR MIN PILLOW! :) Du är en av de godaste kryddorna i mitt liv. Kärlek till dig och lillprinsen! <3

2010-06-22 @ 01:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0