Dagarna går, men ingen bebis ännu!

Ja har hela veckan som sagt bokat me nära och kära för att mina dagar ska gå, och då kanske han kommer foretare eller nåt...jag vet inte en inbillning jag fått för mig bara att ju mer planer, desto fortare kommer han:)
Ena dagen tycker jag inte det är någon större jobbig het med att ha denna mage och dessa extra kilon, men vissa dagar är jag riktigt trött på det och villa att personen som är inne, ska komma ut! Men sen stelnar jag till och bli nervös över det...så det är en berg o dalbana med mina känslor just nu:)
Jag är som sagt inte nervös för förlossningen för nu vet ja att bebisen måste komma ut från mig vare sig jag vill eller inte, men jag är skit nervös över allt det som väntar oss. Hur ska vi vara som föräldrar, kommer vi fixa detta? det är såna saker som går i våra huvud just nu.....men det lägger sig väl när man ser denna lilla varelsen, då kanske man fattar allt som alla säger
Nu snart kl 13 är det dags för Bm besök, en lite rutin kontroll. Har ett möte till nästa ons, men vi får se om han är kvar då eller ute i vida världen:)
11 dagar till BF................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0