Men ja kan inte fatta det...

Jag kan inte fatta att jag fortfarande jobbar i detta stadie, jag är höggravid o svullen och ej så snygg som jag brukar vara"lite skämt är faktiskt tillåtet i min blogg":) Men jag jobbar 2 dagar till, imomr o på torsdag! Jag måste faktiskt få berömma mig själv hur duktig jag är att jag klara det! Är ni inte stolta över mig?

Nu sitter jag hemma hos familjen och umgåtts med dem nu i två dagar och varit hur underbart som helst, men självklart så tänker jag mycket på hinner jag komma hit själv igen, och nästa gång jag kommer så kanske jag har en lillkille som ska besöka me...Mycket känslor och tankar som springer i huvudet på mig just nu! Men nu är jag redo för honom, jag är så nyfiken över denna lilla grabb, vem som sparkar mig om dagarna och sover som en ängel om kvällarna.

Nu har min man och Milot gjort klart min fina hall dessa dagar jag har vatt här! det ser fint ut på bilden iaf, vi får se verkligheten när jag kommer hem imor:)

Nu ska ja ut o promener me min prinsessa:)

Höras sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0