No bebis ida heller,tror ja

Jag har busat med Alba hela dagen så jag hoppas det kanske startar igång något ikväll:) Så skönt det var ida, fint väder med underbara människor runt omkring sig samt god fika, det kallar jag för semester:)
Imor är det besök hos Bm ifall, om lillisen inte kommer ikväll, ska bli roligt o se vad hon säger imor:) Hon trodde ju inte att vi skulle ses....Jag hoppas jag föder någon av dessa dagar, tiskväll, ons dag eller tors kväll för då jobbar Aniaras mamma på förlossningen och det hade varit så underbart att få henne:) Känner mig lugn redan nu med henne:) Såå jag hoppasssss, snälla ska det hända så låt det hända någon av dessa:)
nu busar Alba, och vill åt datan ...måste gå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0