Nu har ja packat väskan

Jag lovade mig själv att första saken jag skulle göra på lördag morgon är att packa min förlossningväska, men kan tala om för er det var inte så enkelt, va fan jag vet inte vad jag behöver och inte behöver men det blev lite saker iaf:) Jag hoppas jag hinner slänga in det sista iaf precis då jag får värk!
Inatt var det min värsta natt, jag hade så ont i min händer. Ingen blodcirkulation i handen o mellan fingrarna, har aldrig haft den obehagliga och smärtsamma känsla i händerna, jag vaknade kl 5 på morgonen och sov i små stunder sen där efter så jag är riktigt trött just nu! Sitter här i balkongen och funderar om jag ska sova lite innan Alban kommer hem....
OoO yesss va o såg Sex and the city igår, såååå nice nice nice, men måste erkänna att 1:an va mycket bättre, men såååååå klart var det värt att se 2:an me:) Dock var det lite jobbigt och sitta i 2h o 27 min med en bamse mage iväg som inte kunde lugna ner sig men ja kämpade på:)
Vi får se vad dagen har att erbjuda ida..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0