ooooo

Nu är jag faktiskt trött! Jag vill att lillisen ska komma ut så jag kan börja gå normal och inte som en gigantisk höggravid kvinna! Det har varit helt fantastiskt att vara gravid och göra denna resa, men nu känner jag mig redo! Nu har jag varit hemma imor i 2 veckor och fixat och donat med allt, nu vet jag seriöst inte vilka mer projekt jag ska börja med! Jag är utvilad och jag vill detta nu!
Ska testa hallonbladte nu me, för vissa säger att det kan hjälpa till lite så vi får se om det stämmer.....Sammandragningar har jag på kvällen, me inga direkta värk! Jag var ju hos Bm och hon tycker verkligen att min magen hade sjunik rejält sen sist och nu var han fixerad med, så hon trodde inte vi skulle ses nästa vecka på vår bokad tid! Hon kramade mig och blev lite rörd kände jag, så vi får se om hon har rätt:) Nu tror jag också att Alban är redo för detta, nu vill han gärna att busen kommer ut för vi är verkligen nyfikna av att se hur han ser ut! Vem är busen som varit i min mage i 40 veckor?
Få se om jag hinner skriva igen innan han kommer......

Kommentarer
Postat av: ardiana

svar: tack att du skrev det var snällt. det har inte vart lätt, var verkligen jobbigt och jag hoppas att allt kommer vara bra med honom nu. Detta är inget man vill uppleva.



Hoppas din bebis kommer in till världen snart och att allt går bra under förlossningen. kram

2010-06-18 @ 23:52:01
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0