snart ska skötbordet monteras upp

Idag går vi in i V 40:) nu har jag fullföljt alla dessa veckor....Jag minns när jag fick reda på att jag var gravid att jag hade en stor rädsla till att få missfall. Jag hade läst så mycket om att det är vanligare än vad man tror, så jag kan ärligt tala om för er att jag nästan förväntade mig detta!Jag ville inte tro det värsta, men jag hade en enorm rädsla för detta, mer än vanligt fast alla sa till mig att jag inte skulle tänka på det. Vi valde att endast berätta för föräldrarna först innan vi spred ut detta, och jag ville vänta till v 12-13 tills risken för missfall var över! Minns att jag andades och verkligen pustade ut för detta:) Även efter dessa veckor så var jag stenhård och sa till alla att absolut inte handla något till bebisen förrän jag kände mig redo för detta! Så ingen handlade något, för jag tänkte mycket att tar man ut glädjan i förskott så kan något dåligt hända sen. Där är gott om tid och handla saker, och jag hann me allt! Nu är jag helt klart med allt, förutom blöjor har jag faktiskt inte köpt för att alla säger att man får i början i sjukhuset samt jag vet inte hur stor lillen är, så det är inte så bråttom;)
Jag mår toppen kan jag tala om för er:) Går, dansar och gör massa saker fast jag kan föda vilken sekund som helst! Så länge det inte är varmt ut så klara jag mig jätte bra:) Denna vecka är inte så fullbokat som förra veckan var....så vi kommer att ta en dag i taget verkligen:) Och VILA:)
Nu ska jag upp och montera upp skötbordet och garderoben undertiden Alban kollar på fotbollen:)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0