3 dagar kvar

Nu ska jag jobba idag, imor o söndag och sen väntar en underbar ledig vecka! Jag satt och kollade på sista minuten resor, men shit vad dyra vad de var fast det var sista minuten! Vi sa det hittar vi något billigt så dra vi någonstans innan vi bli 3 st, eftersom vi inte får någon semester i sommar, så hade vi hittat något så hade vi åkt någonstans faktiskt. Ska se lite mer ikväll....Egypten hade varit perfekt ju....

Mamma, Alba o syrran o Halil va på besök igår, och Alba e så stor nu så jag klara inte av att bära henne, och ja saknar att få kela med henne. Jag är den som hållt henne minst känner ja, så fort dem sätter henne på knäna på mig så börjar hon leka runder, så hon har inte vant sig med min kärlek ännu:)

Har eventuellt hittat min vagn igår, en liten och söt vagn som var helt underbart:) ska bara visa den för mamma o pappa:) den va så söt och lätt hanterlig verkligen:)
fått ytterligare problem med bilbarnstolen nu, tydligen kan man inte stänga av airbag på vår bil vilket innebär att vi inte kan ha honom sittande på framsidan utan bara bak, och jag tycker det är jätte jobbigt att han ska sitta där bak när jag kör. Jag kommer ju använda bilen en hel del när jag är mammaledig och känner att det är jobbigt att han ska sitta där bak utan någon tillsyn, tänk så vaknar han och gråter när ja är påväg och köra på motervägen! Men vi får se, om vi vill stänga av aribagen så kosatde detta kalaset 10 000 kr för att möjliggöra detta! Vilken dilemma:( och ja e jätte ledsen för det...............

Nu ska ja sminka till mig och springa iväg till jobb:)


Grattis min vackra Aniara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0