Dags snart

Sitter i köket och betalar dessa tråkiga räkningar! Jag kom på att den enda räkningen som kommer jaga mig ett bra tag är CSN räkningen! Den kommer aldrig att försvinna känner ja! Den finns där varje månad:(
Äntligen säger ja FÅR JAG TILLBAKA PÅ SKATTEN, fattar ni att jag har betalat tillbaka i 2 år och det är inte små summor utan ena året så betalade jag tillbaka 8900 kr och i förra året 6900 kr pga av att Bikbok drog fel skatt på mig! Men nu äntligen så får jag tillbaka:) Passar så utmärkt nu när vi ska ha bäbisen...
Jag njuter av en kopp te och en kaka, för jag ska iväg och jobba! Fixade middag så jag slipper äta ute, så onödigt dyrt seriöst! Sen är det 2 dagar kvar av att jobba, sen är vi lediga i några dagar:) semester IGEN:)
Vi får se vad familjen har lyckats handla till mig på min födelsedag, för seriöst jag önskar inget  Ja ska fixa håret hos Lolla på måndag, kanske nån som vill bjuda på det? ett förslag fick ni där min kära familj!:)
Ska börjar året som snygg som mamma;)
I helgen ska vi ut till Milot o kolla lite sängkläder till lillen, och rjar förbereda färgen till rumme,  Sen iväg och beställla barnvagnen..ojjj det mesta börjar bli klart...de flesta har erbjudit sig handla det enda och det andra...
pusss, måste kila nu!
kisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0