Idag blir det våffeldagen för mig iaf:)

När våffeldagen var så jobbade jag kväll och tyvärr äger jag inte ett våffeljärn, så jag kunde inte ta min till mamma den kvällen! Men nu är det att jag har varit sugen på våfflor ett tag nu så, ikväll ska killarna titta på fotboll och ja, mamma, ari o alba ska äta våfflor:)
Mums i mumsig:)
Nu planerar jag och Vlora våran Ullared trip:) hon ska handla till lägenheten och jag ska handla lite inför bebisens ankomst:) Igår så satt vi och pratade om det räckte med att åka bara med en bil:)
Just det måste berättat, fick två fin presenter till igår av Vlora och Hava, en jätte söt sommarklänning och vit skinnjacka:) så underbara och fina vänner man har:) Tack åter igen för det behövdes inte:)
Just nu sitter jag och är jätte glad, fick redan på att min väninnan Sofie ska oxå ha en liten pojke ca 2månader efter mig, BF 29 aug, :) Sååå mysigt och roligt, då vet man att man kommer ta sig en del ner till Trelleborg o besöka den lilla söta familjen:)
Jaja nu ska ja iväg o handla våffelstuff:)
Njut mina vänner, våren är på väg faktiskt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0