Jag saknar min familj ida

Idag tycker jag det är kämpigt, det var ett atg sen jag träffade min familj och det känns kan jag tala om för er!
Jag saknar dem, och längtar efter dem!
Så nu till helgen så blir det mamma o pappa o Ali time, och såklart kommer förmodligen prinsessan och hälsar på hennes moster:)

När jag bodde i malmö så träffade jag dem iaf varanna helg minst, men nu i Helsingborg så träffas man jätte sällan, varför blir det så???

Imor jobbar vi med, sen väntar lite ledighet igen:)

25 Birthday is comeing up:)

Kommentarer
Postat av: anouk

Hej:)Roligt att du hittat till mig.



Vi köper faktiskt vagnen beg. av en väninna. Är i svart och grått. (Hade jag fått välja själv hade det nog blivit brunt eller rött)



Jag har provkört den litegrann och gillar verkligen de svängbara hjulen framtill. De kan man ju låsa också:P Sen att man kan koppla på brio primon är det bästa. (babyskyddet) Smidigt som tusan. hihi

2010-03-27 @ 22:52:13
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0