Last wonderful day

Igår va jag på fest hos Hava, den vackra damen har förlovat sig! Ni vet hur det är, man har hela tiden 2-3 st plagg som man vet att man kan lita på, men så tänkte jag när jag inte hade en bulle i magen, nu får jag glömma den taktiken, för jag fick panik när 2 av dem inte passade:( Magen va ivägen, och klart min små kilo börjar märkas på mina kläder! Men mamma e underbar, hon litar och bygger mitt självförtroende att jag kommer bli av med dem kilona lätt:) jag vet ju hur man gör säger hon;)OOOO gud ja hoppas! Annars kan jag ju slänga hela min garderob ju...
Vlora va me där, första gången jag såg henne bruduppklädd:) Vackra tjejer jag har i min omgivning:)
Idag, njuter vi av denna vackra väder tror jag! Måste göra klart köket o sen njuta njuta, lägga mig tidigt, börjar tidigt imor!
Så roligt att följa lill killen i magen, jag vaknar ju några gånger om nätterna, och då kan han ligga på ena sidan, sen andra, och det mest underbar är att jag kan känna hans hjärtslag:) Han ligger inte så djupt in, känns som han bara ligger under här, och ju fler veckor som går så känns det lättare och lättare, som tex. skulle han födas denna vecka så har han 80% chans att överleva:) Så det känns lättnade på något sätt och vet, men jag hoppas han kommer till sommaren:) Vi längtar efter dig bäbisen:)
Pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0