Ledig dag

Igår var vi lediga jag och o mannen inför jobb helgen! Vaknade vid 10,30, lyssnade på lite musiken så bäbisen skulle vakna me:) Sååå underbart, ni skulle se magen hoppa till:) Han gillade det verkligen...hehehe mammas lilla dans pojke redan:)

Sen begav vi oss i halvmolna vädret till stan för att äta frukost/lunch, och påväg ner blir ju lilla jag sugen på scones och marmelad så vi åkte ner till hamnen och satte oss där o njuta av varandras lediga sällskap, sen kom Anja och hennes mamma ner o besökte hennes lilla syster som gjorde praktik så det blev en snabb fika me henne:) Underbart att ses verkligen på sin lediga dag!

Idag är vi på jobb och jobbar på:) Sen ikväll ska jag fira vackra Maja, men en mysig middag och en "liten"utgång för sen är det upp och jobba imor me väldigt tidigt:)

Sen min vänner efter jobb, ska vi iväg och visa mamma o pappa vår fina vagn som vi funderar på att köpa:) Det är ju bara 12-13 veckor kvar, och jag kan tala om för er att veckorna springer iväg, som Anja sa igår, det kändes som nån vecka du berättade att du va gravid på min födelsdagsmiddag, och denna middag var i slutet av november:) Så idag om 3 måander är min lilla prins beräknad:)

Vii läääängtar:)


Grattis vackra MAja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0