Min födelsedag....

Satt precis och funderade på vad jag vill göra på min födelsedag...Känner inte för att fixa stor sak hemma, ja orkar inte just nu! Blev lite trött när jag anordnade Albans firande, så känner att jag inte orkar fixa min egen kalas. Kanske kan bjuda över dem på tårta o kaffe bara, inget mer!
tänk att man bli 25 år gammal, herregud vad tiden går fort! Snart fyller min bror 18 år gammal, minns att ja lovade honom at när han blev 18 så skulle vi ut o festa, men omständigheterna ser annorlunda nu:( Men nåt firande löser vi nog, snart tar han studenten och förmodligen ska plugga någon annanstans:( Min lille bror flyttar ut...o förmodligen utomlands....
Alba bli 1 år den 13 maj, och den lilla prinsessan ska också firas ordentligt:) Massa kalas och rolig heter...vi får se hur mammas födelsedag firas, kanske min prins föds den dagen eller kanske han redan finns med oss på kalaset...Vi får se:)
ska njuta vidare av mina 3 lediga dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0