Sista veckan som 24

Japp, snart närmar man sig 25an, man kommer aldrig att kunna gå tillbaka till alla de andra år. Nu väntar ett helt annat liv som 25årig! Tänk att man har levt 25 år, kändes som det var igår jag och mamma var i Turkiet och firade mig 20 års dag. Vart tog de andra 5 åren vägen?
Magen och jag växer ja, ingen snacka om saken! Men men jag gör det för lillens skull, allt jag gottar mig i är för hans skull! Hahaha ja har sagt till Alban, behöver nog ingen bikini i sommar, inga planer att visa mig på stranden hehe, nästa sommar ska jag vara fit och snygg, jag har ju två snygga killar som kommer gå bredvid mig så i have to shape up:)
Fortfarande vet jag inte hur jag kommer fira min 25 års dag? Någon som har något bra förslag vad man kan göra och vad jag ska önska mig?
kanske en sån här tårta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0