Japp, snart är vi redo för dig lillen

Nu är Ullared avklarat:) Jag vet inte vad man ska ha och vad man behöver men jag hade en lista med mig samt en budget som jag skulle försöka hålla, men listan höll jag med budgeten sprang iväg lite iaf;( mEN men vad gör man inte för lillisen? Ja o daddy arbetar nu ju för honom så han ska få den bästa welcome:)
Nu har vi lite små saker kvar bara, tapeten till sovrummet kom idag som vi ska försöka få upp nu i helgen, och sen är det bara iväg o handla möblerna till rummet me:) Snart är vi redo redo:) (eller kan jag någonsin bli redo för vad som väntar oss?
Här e lite bilder...
.
Imor är det föräldrar utbilding nr 2:) samt barnmorskekontroll och en sammanfattning av min graviditet, hon ska skriva ihop lite som ska vara med min mapp till förlossning, mina funderingar och rädsla samt hennes synd hur jag har mått:) Idag är det 46 dagar kvar, och ju färre dagar det är kvar desto mer nervös blir jag! VARFÖR? Är det normalt att känna såhär? Ska jag känna såhär fast jag ville detta hela tiden?
Nu ska ja sova..lång dag imor:)
Till helgen väntar en stor kalas för söta Adelajda:) O en nästa vecka fyller min prinsessa 1 år:) Lilla prinsessan börjar bli stor o ska snart få en liten kusin:)

Kommentarer
Postat av: Sanda

Hej Ille,

hittade till din blogg - så kul att få läsa om hur magen växer och hur du känner, att allt går bra! :) Tänk att ni snart ska få en liten pojke! Ville bara säga hej, jag tror vi hinner ses innan BF så jag får ge dig ett riktigt live Lycka till :) Ses snart, Kram (hälsa Alban så gott)

2010-05-08 @ 17:47:01
URL: http://catchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0