ligger o snarkar i balkongen..."solar"

ag och Alban bestämde oss för att sola ida från balkongen, men jag somnade så klart och snarkade så Alban blev irriterad och höll på o väcka mig lite då o då..."Ge dig":)
Nu sitter jag upp för så fort jag lägger mig ner så....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Tänkte åka till mammasen, men bara ALi av männen som är hemma och han har säkert plugg så vi vill inte störa honom nu i det sista av skolan, ja får nöja mig nästa vecka! Mys mys och ledighet:) Hoppas bara solen skiner hela tiden så man kan vara ute o grilla lite;)
Nu börjar jag bli hungrig, folk grillar utanför ute i vår innegård så jag dra mig inåt köket o kollar hur min middag ser ute....
shulululu....

Kommentarer
Postat av: Albulena

Fin blogg! :D

2010-05-26 @ 22:16:48
URL: http://aalbuuleenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0