mina fötter, mina fingrar...

min fötter är stora som en gorillas just nu...dem är sååå svullna just nu speciellt efter en lång dag så som idag! min fingrar har jätte dålig blodcirkulation dessa dagar o det gör faktiskt lite ont ibland.
va hos Bm igår, och ja han är i princip fixerad med hon ville inte säga det igår, men nu finns det inte en chans att rumpan kommer ut först:) mina värden var jätte fina och jag fick med mig sammanfattningen över min graviditet så dem på förlossningen har koll:) idag är det 22 dagar kvar och på måndag skulle det vara min sista dag på jobbet men bestämde mig hjälpa mina kollegor med två dagar me innan jag lämnar Forex med flaggan i topp:)
ikväll är det Havas och Salles förlovnings fest så ja har precis halvt fixat håret, ska strax sminka mig bara mina fötter kan få vila lite:)) såå glad för dem:)
Mina fötter ida:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0