Nu så

Nu är vi kanske bara 30 minuter ifrån att tapeten med är uppe och jag kan sen börja inreda min lillkillens rum:) Alban och Milot har varit så duktiga nu dessa senaste dagar, helt underbart:)
Idag var jag och mamma iväg på Väla, Babyland o Ikea och småhandlade det sista som vi kände att jag behövde:) Blev lite smått o gott:)
Nästa gång mamma kommer på besök så är min förlossningsväska nedpackad och klar, och kanske rummet med:) Kan inte fatta att det är 36 +- dagar kvar tills vi ska bli föräldrar!
Nu på måndag så firar jag och Alban 8 år tillsammans:) 8 UNDERBARA, Laddade, intensiva, kärleksfulla, roliga och FANTASTISKA år tillsammans:) Och så klart måste detta firas med en fin middag:) Vem vet kanske sista lonely restaurang middag innan barnet kommer:)
Rörelserna i magen har blivit mindre, nu är det mer sprakar och vridningar jag känner, samt hans hicka:) Stackaren, han hickar minst 3-4 gånger per dag. Han dricker väldigt mycket fostervatten tydligen, eller så är det jag som dricker kolsyrade drycker, vilket jag egentligen inte gör:)
Måste ju berätta att min fina prinsessa fyllde år i torsdag, och så klart blev det stort kalas för henne med helt underbara presenter som hon verkar älska:) Kan inte fatta,  år har gått som hon varit bland oss och lyst vårt liv ytterligare, den lilla drottningen:)
Dags och vila lite, min fötter svullnar nu väldigt så måste ligga med dem högt:)
Ciao bella:)
ps. kommer bilder senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0