Så 30dagar till BF:)

Jag kan inte fatta det verkligen, vart tar denna tid vägen! Jag som hoppades på solig vår med lite väder och fina långa klänningar och visa magen men men Tyvärr blev det inte så!
Livet i magen är inte lika aktivt längre, utan stark rörelser av utsträckning och liknade! Nu är jag väldigt nyfiken hur han kommer att se ut, har han lockigt hår som Alban? vem ögon,näsa o.s.v. Jag fortfarande inte fatta att vi ska ha barn, vi ska ha en till i vårt hem, ha en till att bry oss om, att alltid ha med en tredje person, livet som två stycken var ibland väldigt krävande att få det att fungera och nu ska vi vara tre i bilden och få det att funka smidigt...:)
>Det är nog sant det folk säger, ju yngre man är desto lättare är det att få barn och vara gravid! Inte för jag känner mig gammal, men min kropp är äldre! Tror, jag vet inte men tror jag hade haft det lättare om jag hade fött när jag va ca 22 år gammal, då vi precis gifte oss;)
Men vi ska se hur detta kommer att gå.....
Idag kommer min prinsessa på besök:)
Trevlig helg på er alles....

Kommentarer
Postat av: Albulena

Ohh vertet me vjen mir, se shume rralle shqipetart i shenojn njeri tjerit, sidomos per gjera te mira..kete femije qe po e pret eshte i pari a po?



Te uroj nje dite sa me te mir! :D

2010-05-21 @ 16:39:38
URL: http://aalbuulenaa.blogspot.com/
Postat av: A

god kväll (;

2010-05-21 @ 17:07:26
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Albulena

Aha, vad kul, Inshalla mir e shendosh djali por edhe ju! =)



hehe tack, gör du så, tycker din blogg också är intressant så kommer absolut följa den.



Önskar er en trevlig helg! :D

2010-05-21 @ 22:56:30
URL: http://aalbuulenaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0