Ett ljus tänds för dig min fina kille!

Igår kom ett ytterligare dåligt besked till vår fina familj, min kusin som bor i Norrköping förlorade ena tvilligbarnet, sonen. Han hade haft en infektion i blindtarmen och iochmed att de var så tidigt födda så var ju oddsen väldigt tuffa att han lilla livet skulle orkar återhämta sig. Igår natt valde Gud att ta honom tillbaka som sin ängel, hans tid här hos oss skulle vara kortvarig!
Jag kan inte förställa mig vad hon går igenom....men gud vad jag tänker på dig min fina Bone!
Andra barnet, lilla tjejen mår fint och verkar må bra....
Jag vet inte vad jag hade gjort om det hade hänt mig, igår så kunde jag inte låta Arlind vara! Satt och tänkte, om något hade hänt honom så vet ja inte hur jag hade gått vidare! Vi satt i soffan igår och myste i soffan alla tre igår, och då sa jag till Alban "fattar du att du är pappa"? Verkligen fattar du??? För vissa stunder så kan jag inte fatta att VI FAKTISKT är föräldrar till denna ljuvliga prins..Jag kan tänka mig att skaffa nästa barn rätt så tätt på om allt tillåter det, för det är så värt det verkligen:)
Idag saknar jag mig familj, jag saknar att prata med dem, att bara vara med dem!
älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0