Förkylning

Va fan, inte nog att man inte får sova en hel natt så kommer förkylningen in nu oxå så att vi måste vakna varje timme och om vi har tur varann....Inatt var det lite bättre! Vi sov länge iaf för att vi båda var trötta:(
Jag satt och tittade på min son på morgonen när han sov på mig på bröstet...jag satt och tänkte på mitt liv innan honom, hur var jag som människa? Vad gjorde jag? vad tänkte jag? vad var min mening med att gå upp varje dag? vad gjorde jag och alban efter jobbet? jag kan ibland ärligt säga att jag minns inte hur jag va innan jag blev mamma! Vill någon påminna mig? Är jag samma person?
Jag är så oerhört tacksam för honom, han växer framför mina ögonen och snart är han 5 månader gammal! vart tar tiden vägen? minns att jag tyckte första månaden kom aldrig, och nu är vi här!
Han sitter här bredvid mig och håller min tumme och är helt fascinerad av mina fingrar och hur de rör sig:)
på söndag är det Albans första farsdag:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra! Har också hört att de är rätt små i storlekarna så jag ska beställa i en större tänkte jag. Men han du beställt från deras hemsida någon gång? Det stod att man inte kunde det.. men jag har hittat en annan sida som kan hjälpa en att beställa ifrån dem och sedan levererar det företaget till Sverige. Har du provat det någon gång?

Hoppas allt är bra med er!

2010-11-12 @ 18:05:39
URL: http://johannanordins.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ok! Nä man blir nog aldrig "helt" klar innan bebis kommer men vi har fixat det viktigaste och det är det som räknas. Ja nu är det riktigt tungt, usch! Har glömt hur det var när man inte var tjock, vad härligt det var då! Men man ska inte klaga! :)

Hoppas ni haft en mysig helg! Kram

2010-11-14 @ 17:48:45
URL: http://johannanordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0