Första ljuset brinner!!!

Se det snörar.....
1:a advent, massa snö och mys hemma! Idag hade vi sovmorgon till kl 12;) Vi ville inte upp allts, tror faktiskt vi hade kunnat sova vidare men lite farligt för nästa natt då...
Mamma o pappa va här på en snabb kaffe besök, lill killen sover lite nu innan nästa lekstund sätter igång. Idag blir det bara 2 sovstunder för att han ska kunna sova natt sen!
Funderar på en liten promenix till stan på julskyltningen, men kan inte bestämma mig! Han får nog ligga i liggkorgen, för suffleten är bättre än sittdelens....om vi går ner!
I fredags var det dags för 2:a ronden av vaccinet, och det gick mycket bättre än sist både för mammas lilla hjärta och mamman själv:) Ett litet skrik kom efter sticket men Imse vimse räddade stunden...
Han väger nu 8810g, och är 69,5 cm lång, så han har verkligen sprungit iväg från sin "kurva":) Så BVc Camilla hade inget o klaga på...nu ska vi satsa på att byta ut 2 amningsmåltider mot vanlig mat:) Så this is our mission nu....
Tänkte platta håret, fixa till mig lite så man är snygg för sin man iaf, och sen bestämma mig vad jag ska göra:)....julskyltning eller inte....
Pusss o julkram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0