Godmorgon

HEj på er!
usch, tuff helg!
Jag måste berätta att det va en fantastisk fin begravning:) fick ett fint avslut på min mormor:) Körandet upp med Arlind gick också bra! Han blev lite rastlös då och då, men det gick jätte bra! Vi har haft lite tuffa nätter med honom nu på sistione! Det är som om han inte kommer till ro, och såklart innan så bröt förkylningen upp!:( Så jag har varit uppe och vänt, burit o tröstat honom hela natten! Jag som är så trött....Alban var oxå uppe nån runda, men han skulle jobba så ja kände att det va någon jag ska göra! Samt Arlind vill inte bli tröstad av någon annan än mig nu när han e sjuk! Han sover ihopkrunkat in i min mage, som en liten nyfödd bebis:) Så idag så tar vi det lugnt, ska ut på en promenad sen så han får in frisk luft!
Vi har fått vår nya åkpåse nu, som är jätte varm och skön:)Men han kommer inte kunna ha den länge, han är ju redan så lång men men...fin är han! Så är någon intresserad och köpa den sen för en billig slant, hojta till:)
Lillfisen sover, jag äter gröt och tvättar! Sen är det vila med fisen som gäller:)
Hoppas han blir bra nu!
Jag måste bara göra ett inlägg om en fantastisk vän jag har, som jag beundra och älskar djupt!
Satt hos mamma i lördags, och efter mina svär föräldrar gått ringde det på dörren, och där står Aniara med blommor till mamma och ville beklaga sorgen! Aniara, tack tack tack! Jag är oerhört tacksam för din vänskap, är så glad för din vänskap och allt det har att erbjuda:) Du är en underbar, fin, varm, öppen, kärleksfull, pålitlig, gudomlig,ärlig och SANN vän. Tack för allt! Mamma blev rörd och glad att du tänkte på henne, det betyder mycket för henne ska du veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0