Regn regn

Regn regn...
Medan min lill fis nannar sitter jag och funderar lite på vad man ska göra efter mammaledigheten, vad vill jag göra?
Jag har alltid varit en karriärs kvinna som vill klättra och klättra, och mitt mål har ju alltid varit att jobba på Migrationsverket, men shit det är verkligen svårt att komma in där! Jag kanske ska satsa och försöka inom sociala biten kanske...måste snart kolla upp lite sakta olika möjligheter så jag inte står där sen utan något! Det kommer alltid finnas något, men jag vill ha något jag brinner för verkligen!
Jag vet att det är ett bra tag till, men jag vill börja tänka på det för att dagarna går verkligen jätte snabbt fram, han är 5 månader om 3 dagar redan!
Denna vecka ska vi förmodligen till Köpenhamn, hälsa på min morbror och gå en liten promenad i fina staden!
Igår var det Albans tur att bada, och Gud va mysigt det såg ut att han hade det med Arlind!!
vILL BARA säga hej till min fina vänner!! you know who you all are!! i love you all and miss you!!
nu ska vi mysa vidare....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0