Sorry

Jag vet! bad update denna vecka men förkylningen har tagit kål på oss, många sömnlös och ledsna nätter har vi haft! Arlind har varit täppt i näsan, sen gick d över till en jobbig hosta som han har än idag så har har sovit oroligt och gärna med oss i sängen! Tror en natt att vi sov i alla delar av huset, babysitter, babygungan, vagnen, bilstolen, soffan, sängen ja kanske inte köket men ja....
Imor börjar babysimmen, så det ser jag verkligen fram emot! Han är ju inte sjuk, utan slemmet i halsen är kvar och enligt doktorn är det ingen fara!
Har precis sorterat ut ännu mer kläder från garderoben som inte passar. Sjukt mycket kläder man har handlat för en liten söt fis kille! Men denna gången har vi hunnit använda allt! Vem vet, någon fint kanske kan sparars till nästa bebis;)
Nu ska vi äta glass och mysa jag och min älskling:) Lillfisen sover...så nu är det vilostund för oss:)
ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA PAPPA:)
ÄLSKAR DIG MIN FINA MAN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0