springer förbi

tiden bara springer förbi....
I fredag får vi besked att min mormors cellgifts behandling avbryts pga cancern har spridit sig i hela kroppen, vilket innebär att det kommer inte dröja länge tills hon lämnar oss! Och det dröjde inte länge....på söndag kl 13 ca så ringer mamma och berättar att mormor har lämnat oss:( Jag blev så ledsen men såklart mest för mammas skull! Hon va i Norge och med mormor så det va skönt för henne tror jag att hon fick säga farväl! På fredag är det begravning!
Nu har jag inga mor eller farföräldrar kvar.....vilket gör mig väldig ledsen över att nästa gång som kommer att gå bort och som betyder mycket för en är ens föräldrar! Kan inte ens tänka mig den tanken även om det är många många år kvar...så gör det mig så ledsen!
Min fina mamma, vi tänker och älskar dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0