USch...

Haft en sån busy busy vecka...hela förra veckan var upptagen med aktiviteter och lite festande!
Mån började vi babysimma, och såklart så älskar han den! Han va så trött efter så han sov i 3 timmar....hmm undra hur det blir idag när pappa A ska simma me honom:)
Vi va på babycafe, leraavtyck, vi har haft en liten fest med släkt för Arlind som va jätte  trevlig, vi har lämnat bort han för första gången till min mamma så vi kunde gå ut och festa lite! Åkte till Anja och firade hennes 25års dag med god mat o sällskap:) Mamma hade läget under kontroll....varför var jag så nervös egentligen? Fast Alban var mer nojjig av att lämna honom än vad jag var...men det kändes konstigt att inte ha honom med sig, att sitta på framsätet i bilen att inte sjunga Imse vimse....men samtidigt så behövde vi lämna han! Hela söndag så var han så glad, han kanske blev glad av att se oss på söndag morgon, för han va såååå gosig:)
Dags och förbereda sim väskan....hej så länge!
Arlind, Jag, Ines och Dalida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0