iphone 4

Nu har jag den i handen min näst näst finaste ägodel (1:a Arlind, 2:a alban) o IPHONE 4 Next:)
Nu kan jag blogga mer, när vi är ute på våra promenader, när jag ligger o ammar honom helt enkelt när jag vill:) eller jag hoppas jag hinner! Min lill kille växer bara, o är så lekfull o glad så ja hinner inte alltid göra det jag vill fast han ligger i babygymmen o leker! Han vill ha min bekräftelse och bara sitta brevvid honom:) Han gör mig så glad! Jag har aldrig kunna förstå först och främst mina föräldara hur mycket kärlek och lojalitet de gav till oss barnen, och jag kunde inte förstå att de hade så mycket! Men NU förstår jag!
JAg älskar Arlind så, han gör mig så glad, och lycklig och tar fram de bästa sidorna inom mig!
Tänk att han snart är 4 måander, och jag blir ledsen när jag tänker på hur snabbt tiden egentligen springer iväg. Det känns som jobbdagen kommer att komma när som :(
nU ska JA kolla på paradise hotel och äta upp mina oreos:) det är ju lördag och jag har varit så duktig och inte ätit onödiga saker denna vecka...snart börjr pilates träningen:)
kram o natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0