Semester tell:)

OOO ja, kan börja med att berätta att vi har haft det underbart:) Arlind har varit snäll och duktig! Ja vet inte om jag skrivit att vi skulle köra natt tid, men det gjorde vi iaf, kl 02 och jag bara flyttade över Arlind till bilstolen, så sov han igenom hela natten med en matavbrott:) Annars va ja jätte nöjd, samma sak på hemvägen! Sen resten av tiden som han var vaken, så var det att sjunga, leka o mysa me honom:) Det gick galant.....fattar inte varför jag var orolig???
Idag är han 15 veckor gammal, ja fick nästan tänka till när jag vaknade imorse....Gud 15 veckor!
Men han är så snäll, o ja kan nu stolt berätta att han "visst" gillar babygymmen....nu ser han leksakerna och börjar ta på dem...så härligt:) Nu kan han ligga på golvet i en filt o se på tv, eller titta ut igenom fönstret på hur träden rör sig osv... ja är så glad:)
Jag vet inte om jag berättat om boken, växa och upptäcka världen:)
Kan starkt rekommendera den till alla er där ut:) Berätta om vissa veckor, utvecklingsveckor som alla små bebisar går igenom:) Underbar bok!
Har upptäckt att han gillar musik, så ja ska leta upp nån sånggrupp för bebisar och börja gå dit! Han verkligen älskar Imse vimse spindel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0