Smakportioner är testade

JAg vet att han kanske fortfarande för liten men han förstår mer än vad jag trodde! Innan när vi åt hade vi honom på bordet, men nu på senaste tid när vi har ätit middag så han har klagat o följt min hand i min mun, och då sa vi att vi skulle börja testa lite!
Så han har smakat på banan, vilket han gillade och palsternacka o morot, och han gillar det! ni ska se när ja börjar "mata" honom, han vill inte sluta tills jag tar upp han från matstolen! Min fina kille!
Nu i veckan ska ja försöka koka morötter o lägg det i portionskuber som blev inhandlade idag! Han äter ju inte så mycket, så dem smakportionerna är rätt så stora för honom så man måste slänga rätt så mycket mat sås lika bra o koka själv o det är billigare!
Nu ska ja nanna....veckan har massor o bjuda på!
Förresten vi var på dop igår!
Molly, som är född 25juni, Arlinds första kompis döptes i Raus kyrka, och det var min första dop! Jätte fint och trevligt verkligen:)
Kram igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0