babymassage nästa....

Hmmmm då ska vi på babymassage om 1 timme och jag är nervös som en gris. Inte ofta han vill ligga ner så länge, men jag hoppas hoppas han gillar d! Det hade varit så roligt:)
Verkar som vi e i en växtvecka, mycket bärande o klängade o sovande hela tiden!Lite jobbigt men ändå gulligt....Han sover så gott på nätterna, ida va Alban lite orolig varför jag lägger han i vår säng på morgonen...."du vet om att han kommer att alltid vilja sova me oss då"....
Fick en anonym kommentar nu sista, men av vem vet jag inte? Vem är du? o tack isåfall, d va gulligt:)
Känner mig inte snygg iaf, kommer inte i mina byxor vilket ja har panik för! Får kanske börja gå sent på kvällen när han sover då, vad ska jag annars hitta på? skit tråkigt att trappa motionscykel, speciellt om den är gammal...
Nu börjar ja vänja mig vid mer o mer att vara hemma. snart när han kan sysselsätta sig själv, så kanske jag kan städa, baka o fixa hemma, kanske d blir roligare! Och självklart mysa me honom alla dagarna!
Imor ska vi bada me han i badkaret första gången! Albans mission me honom, ska bli urgulligt eftersom han älskar att bada:) snart snart ska vi ta tag i babysimmen me:)
puss, ska fixa mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hur gick allt på babymassagen? :)Hoppas han höll sig lugn ;)

2010-09-06 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0