en av mina bästa dagar var iDAg

Första gången vi sov över va igår hos mina föräldrar o ni kan gissa hur nervös jag va! massa tankar gick igenom mitt huvud o va orolig att han inte skulle komma till ro, men det är väl sant d alla säger, där mamma känner sig trygg känner han sig också trygg:) Vi sov gott iaf, vaknade en gång o ammade o sen var d bra fram till kl 07,00. En av våra tidigaste morgon som han inte somnade om efter amningen....brukar ju göra d men i föräldrnas sovrum var d så ljust så han trodde han skulle:( men d va ingen fara vi skulle ändå iväg kl 09 så d va bra, trötade han ut sig o somnade precis när vi ska ta tåget hemåt:) hela dagen har faktiskt bara flutit på bra...vi har fikat me Johanna o Söta Molly, o sen hem o då sov vi i 2 timmar (tog igen morgonen där båda två) Nu har ja badat honom, han blev helt slut av all sparkande i vattnet så han sover nu i babygungan o ja njuter av detta o en kopp te:)
babymassagen gick bra, men d blev inte så mycket masserade. Han va så nyfiken av att sitta och titta på alla så vi hoppade av mot slutet så han kunde njuta:) Han va snäll faktiskt:) Ja va njöd, så nu masserar ja honom lite hemma då o då:)
Hans BVc kontroll gick bra ida, ja har ju varit nervös eftersom jag har börjat helamma så har ja variträdd att d kanske inte räcker, men d gör d gott o väl:) 6410 g o 63 cm lång:) så d e bara o fortsätta för han blir mätt sa BVc sköterskan:) Så idag är jag glad o väldig lycklig:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att höra! :)

2010-09-08 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0