:(

Min lilla grabb har magknip, igår o idag morse va ha så ledsen att ja visste inte vad jag skulle göra! Igår gick tröstadet bra, men idag trodde jag först att han bara ville bli buren omkring så ja började irritera mig för d, men sen såg jag att han led av något för han spände sig hela tiden! Magen, magen kan inte vara något annat ju...eller?
Efter han hade sovit förmidda så va han på bättre humör då passade jag på att göra lite massage på hans mage, o jag tror d hjälpe en hel del, för sen va han glad o mysig när vi besökte Shqipe o tog en promenad i VAGNEN:)
Han ligger där nu mer o mer...jag är så glad:)
Gud vad man känner sig hjälplös när han gråter...speciellt när man ser tårar för då e han verkligen ledsen! Idag visste jag verkligen inte vad jag skulle göra....barnakuten?
Någon som vet knep mot magknip får gärna dela me sig till mig.....<3
nu ska ja nanna, jobbig men underbar dag ändå:)
Imor blir lillfisen 11 veckor...vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: albina kuzhnini

hej ille.. det är albina från båstad. min son har oxå gråtiit oo har oxå magknip.. jag ger han miniform man köper dom på apoteket 103 kr kostar dom här.. de e droppar utan resept o man tar dom 10 gånger om dagen varje dag innan måltiden ell efter 10 droppar men jag ger bara 3-4 droppar de räcker.... min kusin sa att den var bra och den är verkligen bra den hjälper mkt.. tycker du ska pröva den faktist.. hade så bra.. per hajr bajramin../mvh albina.. <3

2010-09-11 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0