I know

Ja vet, d dröjer tills jag skriver o skriver!
Men denna vecka, förutom mån så har solen varit framme o då har jag o lill kille varit ute och promenerat! Söta Sara som jag fikade med veckan innan gav mig förslag att jag skulle prova sittvagnen eftersom han ÄNNU inte blivit vän med ligg delen, och mina vänner Sara hade rätt! Arlind älskar sittdelen, han leker me sina leksaker, han sover o han sitter iaf! Så det har varit promenader varje dag me honom:) Jag får ju passa på, vem vet när regnet sätter igång:)
Ida har vi köpt nytt köksbord, äntligen:) O handlat lite gottis inför resan:) shit pengarna bara springer iväg såfort lönen kommer:)
På tisdag dra vi iväg till Schweiz o myser:)
Ja är lite nervös men jag tror det kommer gå utmärkt:) Vi får ju stanna så många gånger Arlind behöver det....Men skönt ska det bli! Slippa tänka på mat o massa saker hemma:)
Men shit, tänk jag får nog ta och börja packa lite, han behöver nog en hel del kläder....Han är ju duktig på att kräkas så....ombytte behövs:)
Försöker lära Arlind leka lite för sig själv, men idag när mamma var med oss i Malmö började vi diskutera att hans tänder kanske är påväg för han kliar sin gum jätte mycket o blir lite irriterad! Så det kanske är därför han vill ha uppmärksamhet o inte bryr sig så mycket om sin babygym och liknade! Kanske kanske, ska bli spännande o se....
Min lilla prinsessa fick ju väldigt tidigt så kanske han me....
Mamma följde me oss till Malmö ida, underbart att tillbringa lite tid me henne:) det var så länge sen, ja önskar verkligen att vi bodde närmare:( närmare hela min familj:)
Nu ska ja nanna, imor ska ja färga håret:) Hinner inte gå till frissan fast ja planerat hur länge som helst:)
kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0