Tips på stimulans

Nu märker man att vår lill kille blir äldre o äldre....han är uppe längre om dagarna och vill ha uppmärksamhet hela tiden! Han snackar o snackar! Jag försöker prata me han, leka o kela me honom men till slut får ja slut på ideér me! Han gillar inte allts sin babygym....hmmm vad ska ja hitta på?
Känner jag är skit dålig på att stimulera o utveckla honom? tänk så utvecklas  han senare än alla andra o allt är mitt fel....Någon som har förslag vad ja ska göra för att hjälpa till i hans utveckling....
På tisdag ska han vaccineras...o nästa vecka åker vi på semester:)
Men nu ska ja nanna....ge mig tips tips....
kramissssss

Kommentarer
Postat av: Anna Horsner

Hejsan!

Det betyder inte att han kommer att utvecklas senare än alla andra... vår bebis är tre månader idag och han tycker inte heller babygymmet är så himla spännande, men det kan vara så att leksaker inte intresserar dem nu - de förstår inte. Det kommer ska du se=) Jag tror de tycker det är roligare när man gör en massa ljud och grimaser....



ha de så trevligt på semestern!

2010-09-20 @ 23:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0