vagnen börjar gillas

Igår mina vänner låg han i vagnen i ca 1 timme utan att säga ett knyst:) Vi va så glada, ja kunde powerwalka lite så nu är det bara dags o göra ett litet schema o lägga han i vagnen o gå ca 1 timme i rask tempo o bli av me mina kilon:) Ska ja fixa....
helgen va underbar, lördagen spenderades i Köpenhamn hos min morbror o Arlind sov hela vägen i bilen:) Söndagen va mys med mega mys hemma me mina älsklingar! Bada i badkaret fick Arlind göra igen o sen va han helt slut o sova i 2 timmar:)
shit, han växer! Går d verkligen så fort?
Nu planeras en resa till Schweiz i slutet av månaden, ska bli härligt o komma iväg lite:)
Nu vaknar han...puss så länge
tack för magknip tipsen! ja ska testa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0