1 vecka....

Ja då var denna veckan av dieten avklart och jag kan tala om för er att jag faktisktisk inte fuskat! Idag står det på schemat att man inte ska äta någon middag men eftersom jag ammar så åt jag fast en liten middag ändå...
Jag vet inte om jag gått ner jätte mycket eller så, men jag känner mig mycket lättare i kroppen och det är jag nöjd med. Men jag har en vecka kvar nu så.....
Arlind har längre inga rutiner och jag tror det har med hans tänder och göra. Jag ser att dem är påväg nu, och 3 st samtidigt verkar det som så jag kan förstå att han inte är på sitt vanliga jag. Han har alltid varit galen i mat men nu så kan han fakiskt säga till när han är hungrig och när han inte vill ha mer så jag behöver inte oroa mig så mycket;)
Idag var vi och besöka Duvungarna på sundspärlan, vilken fantastisk förskola! Jag hade gärna velat att han gick där men jag tror att det är väldigt svårt att få plats för att hon rektorn sa att syskonen går förre och fyller upp en hel del platser:( men vilken fin förskola! Hoppas hoppas iallfall att vi får plats...:)
På måndag har vi kontroll och jag är så nyfiken över hur lång han har blivit för att jag tycker att vissa byxor i strl 80 inte passar längre! Så jag vill verkligen veta....
Dags för BB!
Njut

Kommentarer
Postat av: jetaah

valla jag har säkert glömt, jag har blivit helt glömsk. Men jag köpte andra nappar dom hon inte har, så när hon bara är ledsen tar hon den, jag tvingade henne ta den. Men man måste hålla nappen innan hon fattar att den ska sitta i munnen. Men det är så härligt jag blir glad haha. puss

2011-04-09 @ 22:42:26
URL: http://jetaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0