back to work:)

Nu så, jag ska börja jobba igen förmodligen slutet av aug eller början av sept! Forex Bank called me back, så nu framför ska jag jobba på Väla centrum. Anledningen till att jag mådde dåligt i helgen var att de ville redan att jag skulle börja jobba 1 JULI, och då fick jag lite panik. JAG BLEV ÖVERLYCKLIG över jobbet, men jag blev ledsen att jag var tvungen att börja jobba mycket tidigare än vad jag hade tänkt mig, ingen förskoleplats var största problemet. Var ska jag göra av Arlind? Alban visste inte om han kunde vara pappaledig osv...usch jag visste inte var eller vad jag skulle tänka på.
På måndag åkte jag ute till Väla och fick ett fantastiskt besked. Ille kan vara hemma denna sommaren också och börja jobba som jag hade tänkt mig. Chefen kunde inte ge mig bättre nyheter någonsin. Jag satt där och tackade och bugade och tårarna bara sprutade ute! JAG VAR SÅÅÅÅ GLAD!
Måste bara tack min fina vän Sofie! Utan dig hade jag aldrig fått detta! Jag är dig såååå tacksam!!! Fan, vad vi kommer ha det gött i höst ihop:)
Nu vet ni!!!
Över till andra roligheter, idag besöktes Busfabriken av prinsen och två prinsessor:) Arlind hade inte sovit middag, han blev så glad när han kom av vagnen och lekte och busade på. Ines tog fler steg och bara sprang förbi, mamma Dalida blev helt ställd, vad hände precis??? Ojjjj ojjj vad dessa tre kommer busa i sommar och jag får vara med och ta del av detta:) :)
Nu ska jag lägga mig faktsikt, Arlind däckade redan vid 20,30 så finns risk att vi får en tidig morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0