Bakdag

Jag har alltid föreställt mig att när jag blir mamma kommer jag bli en sorts mamma som bakar bullar, bakar kakor, bakar bröd och massa gottisar men Arlind var inte allts den stillasittande bebisen som kunde underhålla sig länge så jag tror inte jag har bakat MÅNGA gånger men idag fick jag ett ryck. Regnet öset ner, Arlind hade upptäckt massa roliga saker i våra köksluckor så jag passade på och bakade kanelbullar fast jag går på diet. Måste erkänna att jag smakade på EN för jag ville bara se om de var ätliga;) Så sparat massor i frysen tills på måndag;)
Men idag var vi bara mysiga hemma:)
Imor däremot har vi avslut på våra mammaträffar via BVC. Kan inte fatta att dem är så stora, jag minns så väl när BVC sköterska sa njut för dem växer jätte snabbt och vips så är vi här nu:) Är det verkligen sant att man kommer njuta extra mycket med nästa barn? Kan det verkligen stämma?
Jag älskar flickor, men jag ÄLSKAR pojkar. JAg känner att jag är en pojk mamma, jag är den som alltid hittat på bus och saker, så jag har så svårt att se mig själv med en dotter och man ska lära henne vara söt och fin samt visa hur flickor ska bete sig. Så känner att mitt nästa barn också kommer vara en pojke (JAG ÄR INTE GRAVID).
Ska nanna,
natti natt!

Kommentarer
Postat av: jetaah

Hej, hur blev bullarna? po vi me hanger haha. HUr e dt med er?

2011-04-13 @ 21:22:24
URL: http://jetaah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0