Bvc kontroll idag

10 månaders kontrollen utfördes idag eftersom påskhelgen kommer snart så hon hade bokat in oss tidigare! Vi hade varit på babycafet innan på morgonen så han var uppe i varv och ville knappt göra som Camilla ville, så mamma fick hoppa in och spela sköterska! Ni skulle se så fokuserad han var när han ska utföra pincettgreppet, så fokuserad! 
Såklart så har han blivit större sen sist, 11kg o 77cm lång:) följer kurvan jätte fint som vanligt sa hon, samt han ligger ju över lite så jag hade inget oroa mig för fast inte äter som han brukar! Nu är 4:e tanden påväg fram med....så händerna är i munnen hela tiden:)

Idag började även min diet igen! Jag tycker inte den för för jobbig så jag känner jag gärna vill göra en vecka till. Idag så hann jag med både pilates och 1 timme lång powerwalk med vagen när Arlind sov sin sovstund samt att vi var på babysimmet. Så idag känner jag verkligen att jag varit duktig!

Nu ska jag njuta lite till framför tv innan jag kastar in handduken för ikväll....

Vad ska vi göra imor?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0