Förslag....

Vad ska man göra idag? Jag vet seriöst inte vad vi ska hitta på idag...
Igår gick vi ner till stan sista minuten för vi hade verkligen ingen ide vad vi ska göra...Det var jätte mysigt att få umgåss med mina killar:) Sen fick vi fina besök av vackra Dafina och hennes familj och sen kom mamma o pappa o brosan på lite kvällmys:)
Arlind återigen somnade kl 21...jag vet inte vad det är som händer faktiskt...men han ändrar sin dygnschema nu märks det verkligen!
Min diet, dag nr 3! idag känns det lite lättare faktsikt.. Jag ska lägga upp diet schemat som jag följer, men jag lägger till lite frukt när jag börjar bli små sugen på skit, samt eftersom jag ammar fortfarande så måste jag tänka på det! Men jag har varit duktig faktiskt...Kämpigt är det, men jag hoppas det ger resultat! Imor börjar träningen på allvar!!
lägger in bilden sen...ska förberad min lunch.
Kokt spenat, 1 tomat o 1 färsk frukt!
Mums???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0