Heeeeej!!

OOO jag hinner inte blogga, fast jag önskar jag verkligen kunde göra det oftare! Såfort Arlind är vaken och jag sätter mig vid dator så är han så nyfiken och vill knappa på....2 bokstäver saknas:( Så jag hinner inte, och när han sover så vill jag göra massa andra saker och passa på hinna med medan han sover!
Angående dieten, jag vet inte vad den heter faktiskt! Men den hjälper defintitiv. Nu väger jag lika mycket som jag vägde innan jag blev gravid precis. Jag har tagit 2 dagar paus faktiskt för att igår så var vi på Esmas lilla 1års kalas. söta lilla tjejen var så duktig när vi sjöng för henne, men iaf jag fick avbryta dieten för såklart så serverades god mat och trevlig sällskap. Så vi gör paus idag med och börjar 1 vecka till.....
Imor ska vi på BVc kontroll:) jätte spännade verkligen.....
Jag har hela dagen suttit och tittat på Arlind och verkligen sett hur stor han har blivit. Att Esma blev 1 år blev en liten wake up call för mig att gud vad tiden verkligen springer iväg....snart är det vi som ska ha 1års kalas för vår lilla kille. Vi har börjar planera lite, men vi är inte överens om storleken på hur stor festen ska vara.
nu ska jag varva ner lite, vi har varit igång hela dagen och Arlind har varit såååå duktig! Han klagade inte en enda sekund utan verkligen följde me vad vi skulle göra:)
see you!!!
MIN BÄSTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0