I know

Jag vet att jag varit jättttttttttttttteeeeeeeeeeee dålig, men vi har haft fint besök från Schweiz så det har varit mycket familje mys i solen och massa grill mat:) Vi har verkligen njutit varje dag:) A har SEMESTER, och det är helt fantastiskt att ha honom hemma varje dag denna veckan:) Vi har verkligen passat på att vara ute så mycket som möjligt! Arlind älskar att sova i vagn i detta väder! Ingen mössa, inga jobbiga kläder....han verkligen sover så gott!!!
Arlind blev 10 månader i tis, och jag kan verkligen inte fatta var tiden tar vägen! Sitter och kollar på inbjudningskort till kalaset, såååå det är verkligen jätte roligt!! Kusinen från Schweiz var ju här, och det är så underbart att se hur många jämåriga kusiner han kommer att ha i sitt liv.
( Kusinerna från Schweiz)
Min viktnedgång är jag jätte nöjd med faktiskt! Känner mig piggare iaf samt det är roligare att klä upp sig utan de extra kilon som hängde på en. Jag kanske inte är lika smal och fit som jag var för ca 2 -3 år sen, men jag är nöjd! Ska kämpa nu med att fasta upp lite så blir det säkert bra!
Jag har burit barn i magen, sovit med dem på bröstet mitt. Jag har kysst små tår, torkat bort tårar.Jag har blitt spydd och kissat på, tillbringat sömnlösa nätter för å få dem till att sova,men jag vill inte byta för allt i världen! Jag har långt ifrån någon modellkropp, men när jag ser mig i spegeln ser jag en MAMMA, och det finnes ingen större ära eller välsignelse! Stjäl denna gärna om du också är en STOLT MAMMA♥


Fick en jätte nice tips från en annan mamma bloggare som jag följer Anouk, om denna länk http://www.nestlebaby.com/se/nestle_baby_club/naturnessmaktest
Fyll i formuläret  och få ett tvåpack NaturNes från Nestlé gratis. :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0