klump

Jag känner och har känt hela dagen en klump i magen! Jag vet inte vad som händer, vad som händer i mina tankar just nu! Jag vet inte om jag känner mig ledsen, stressad eller bara vanlig......Lite nya saker har hänt senaste dagen i mitt liv, men jag känner inte att jag är redo att skriva om detta ännu. Kanske kan vara det som spökar i kroppen på mig, kanske hjärnan och hjärtat försöker säga något eller vad är detta? Känner att jag har inte grepp om något för tillfället (MIN SON självklart), men detta har inget med honom att göra. jaja, ska skaka av detta nu!
imor är det sista dagen av min diet iaf. Jag har varit sååååå duktig! Jag kommer in i mina MIA Fornarina, mina älskling jeans:) Självklart är det bara att acceptera att jag har fött barn och lite tecken på detta kommer finnas i min kropp, men WHAT the Fuck, jag är nöjd! Ska köra detta 1gång till innnan vi åker på semester....:)
Mamma,pappa o brosan drar till London på tis, vet ni hur sugen jag är på att följa med. Men just nu passar det inte eftersom farbror bor lite utanför London för tillfället, och jag orkar faktiskt inte åka tunnelbana osv med Arlind. Hoppas han flyttar back in the city:) annars får jag åka när han börjat gå så han kan springa lite osv....för jag tror inte han är sugen på att shoppa med mamma långa dagar...;)
mannen kollar på fotboll me killarna, och jag försöker tankar och få klumpen i magen att försvinna! tjing tjing så länge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0