Rinnande näsa.....

Ja, tyvärr åkte vi på en förkylning här samt feber igår! Men idag är det mycket bättre! Tack o lov! (peppar peppar), våra nätter har ändå varit smärtfria om man får säga så! Vi har höjt sängen och han får sova i en högra kudde än vanligt så har det gått bra! Vi har faktiskt medvetet gjort honom ledsen när han sovit för han hade svårt att andas och slemmet irriterade för han fick inte ro, så Alban har fått hålla och jag struta in nässpray:) Sen har det gått bra faktiskt...
Igår hade vi en fantastisk natt annars, kan ni fatta att jag la honom kl 20 prick, och han vaknade 08.00 dagen efter med en matabrott vid 05.30:) Förstår ni hur lycklig jag va eller? Jag var helt säkert på att han skulle vakna kl 5-6 på morgonen:) Få se om vad som händer idag.....
Idag har jag börjat på en diet som vara i 14 dagar, vilket jag hoppas kommer ge lite resultat med. På måndag börja jag träna lite mer än vanligt men väntar nån dag så inte kroppen får en chock. En vännina har gått ner 4 kg, och det är JÄTTE BRA om jag med hade kunnat göra det! Mitt mål just nu är 4-5 kg, och sen hjälper detta så kommer jag göra dieten en gång till innan vi åker på semster!
Denna helg är A ledig, så vi ska ta tag i lite saker hemma som inte hunnit bli klara och nu är det dags faktiskt! Få se om vi hinner ut en vända till föräldrarna med....
Trevlig weekend...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Vad är det för diet? Kan själv behöva lite tips. Att man alltid ska behöva tänka på vikten:( Vilken söt liten pojke ni har :)

2011-04-01 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0