IMORGON

Mitt hjärta är i tusen bitar, imor ska jag lämna honom på förskolan själv. Vem tror ni kommer gråta mer, han eller jag? Men jag ska vara stark för hans skull, han ska inte se mig ledsen. Jag får gråta när jag gått utanför!
Han sover nu i sitt rum, det har gått bra (peppar peppar) men jag tror att han märker att något är på gång för att han är så mammig:)
Vi har sagt att vi ska försöka få det att funka att jag ska jobba 100 % men vi får se...Vi vill inte heller att han ska vara där långa dagar. Men vi gör ett försök....
Denna helgen ska vi passa på och bara umgåss med honom, sitter och funderar om Busfabriken kanske kan vara roligt för honom. Jag ska försöka mysa så mycket som möjligt...Jag vet att jag kanske överdriver, men jag måste också erkänna att jag inte har lämnat bort han så mycket. Jag har velat passa på och utnyttja så mycket tid som möjligt jag bara kan...kanske är det ett nackdel nu när vi ska lämna honom. Vi kanske skulle ha vant honom tidigare eller?
usch så mycket känslor jag har inom mig, jag vågar inte riktigt känna ordentligt för jag tror jag kommer att spricka!! Men jag vet att förskola är något han behöver och tror att det kommer vara bra för honom. Jag har aldrig i mitt liv tidigare sagt att jag kommer och vill gå upp tidigt på morgonen så jag kan umgåss med honom innan jag går till jobbet. Jag vill att vi fortfarande myser innan vi ska iväg så som vi alltid har gjort.Det är påmorgonen och i vår säng som han alltid gjort nya saker, och det vill jag att vi fortsätter även om det innebär att jag ska behöva gå upp kl 6 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0