inskolning

ja vi har ju fullt upp med detta nu...och jag måste säga att jag har en väldig mammig liten kille. Han blir så ledsen när jag har lämnat honom dessa dagar:( vad gör man? jag känner mig som världens kassaste morsa i hela världen. Han vill verkligen inte vara där, men det går bättre och bättre. VAd ska man annars göra? det är inte så att man kan vara hemma, jag hoppas bara att han lär sig gilla det annars vet jag inte. Idag var enda dagen som jag hittade han i strålande humör och han var så glad att han var ute och lekte i sandlådan, men han grät när jag vinkade hej då, helt klart.
Jag har u börjat jobba nu oxå, så detärmycket nytt som man ska ta in och läsa men jag kämpar på. Mitt hjära och hjärna är ju verkligen på hur vi ska få denna inskolning så smidig som möjligt. Vi diskuterar fram och tillbaka om vi har valt rätt, vi kanske skulle ha lämnat han hos mamma fast det var en bit att köra men då hade man sluppit dessa tårar på morgonen.
Nu dör batteriet....vi kämpar vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0