Lillkotten

Ja, han är på fsk och jag är hemma idag. Inskolningen har gått si så där, han är väldigt ledsen när jag lämnar honom och det är så jobbigt att höra när man går därifrån att han skriker efter en. Vi sa det att eftersom det har varit helg så är det lika bra att han är där några timmar idag med så det inte blir för långt emellan så han verkligen kommer in i det:) Önskar jag var rik så jag alsdrig behövde lämna bort honom, men detta är väl samhället vi lever i och alla går igenom detta varje dag. så idag har jag passat på och fixat lite papperskit som legat hemma och väntat på mig och bara plockat undan. Imor tänker jag stor städa verkligen för det behövs verkligen.
Imor är det bajram, god mat och trevligt sällskap är alltid trevligt. Varit och handlat present till syrrans dotter, hoppas hon gillar det, och tänkte köra till Babyland och toysarus och kolla Teletubbies leksaker till Arlind. Han är helt besatt av Teletubbies, sen mamma och pappa köpte en dvd skiva till honom med Teletubbies är det enda han vill titta på och göra.
Att börja jobba känns ju självklart roligt, men man längtar hem och längtar så mycket efter min lilla kotte. Man sitter och funderar mycket på vad han göra, vad han äter, om han leker och har det bra. Varannan sekund går verkligen till honom.
Nu ska jag fixa dem andra grejerna innan jag ska köra och hämta honom:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0